A) Frida Kahlo B) Diego Rivera C) David Alfaro Siqueiros D) José Clemente Orozco
A) Ciutat de Mèxic B) Guadalajara C) Monterrey D) Puebla
A) Formes geomètriques abstractes B) Paisatges industrials C) La història, la gent i les lluites de Mèxic D) La mitologia i les llegendes europees
A) Palau de Belles Arts, Ciutat de Mèxic B) Londres, Regne Unit C) Los Angeles, Califòrnia D) París, França
A) José Clemente Orozco B) Frida Kahlo C) María Izquierdo D) Dr. Atl
A) Frida Kahlo B) María Izquierdo C) Lola Álvarez Bravo D) Tina Modotti
A) Anys 60 B) Anys 90 C) Anys 2000 D) Anys 30
A) Acrílic B) Aquarel·la C) Fresc D) Pintura a l'oli
A) El règim de Porfiri Díaz B) El moviment artístic xicano C) L'ascens del general Álvaro Obregón D) Les immediates conseqüències de la Revolució Mexicana (1910-1920)
A) Fernando Leal B) José Clemente Orozco C) Diego Rivera D) Jean Charlot
A) L'inici del règim de Porfiri Díaz. B) La dimissió de José Vasconcelos el 1924. C) La fi del govern del general Álvaro Obregón. D) L'any 1940, amb l'ascens de l'administració de Manuel Ávila Camacho.
A) La producció de murals es va fer relativament privada a causa del patrocini de la burgesia nacional. B) El govern va augmentar el finançament per a projectes de murals. C) Només es permetien temes religiosos en els murals. D) El govern va prohibir els murals.
A) Atlcolor B) Posadacolor C) Riveracolor D) Orozcolore
A) Temes que promouen el règim de Porfirio Díaz. B) Elements del marxisme, que emmarquen la lluita de la classe treballadora contra l'opressió. C) Èmfasi exclusiva en la cultura indígena sense missatges polítics. D) Representacions de les monarquies europees.
A) Va provocar el declivi de la pintura mural a Europa. B) Va inspirar el moviment artístic xicano als Estats Units. C) Va influir en el període artístic del Renaixement. D) Va desanimar els projectes d'art públic a Llatinoamèrica.
A) La fase 'heroica' es considera ideològicament pura, mentre que la fase 'estatista' va implicar la manipulació governamental. B) La fase 'heroica' es va centrar en temes europeus, mentre que la fase 'estatista' es va centrar en la cultura indígena. C) La fase 'heroica' no tenia missatges polítics, mentre que la fase 'estatista' sí que en tenia. D) La fase 'heroica' era privada, mentre que la fase 'estatista' era pública.
A) Alfonso Reyes B) José Guadalupe Posada C) Gerardo Murillo, conegut com a Dr. Atl D) Diego Rivera
A) Només tractaven temes religiosos, cosa que no va generar cap debat. B) Els murals van ser acceptats universalment sense generar controvèrsia. C) Evitaven qualsevol comentari polític o social. D) Alguns murals amb missatges socialistes van ser pintats en edificis colonials centenaris.
A) Els murals només haurien de representar temes religiosos. B) El govern controlava tot el contingut artístic. C) Els artistes estaven limitats a estils artístics europeus. D) Els artistes haurien de tenir completa llibertat d'expressió.
A) Van centrar-se exclusivament en la història europea. B) Van representar només la vida urbana moderna. C) Van ignorar completament la cultura indígena. D) Van destacar l'orgull per la cultura indígena com a part de la identitat mexicana.
A) Aquarel·la sobre paper B) Tècniques d'art digital C) Aerografia per a propòsits artístics D) Pintura a l'oli sobre tela
A) Pintura a l'oli sobre tela B) Aquarel·la sobre paper C) Encàustic o pintura amb cera calenta D) Impressió digital
A) La seva col·laboració amb artistes europeus. B) Les seves idees polítiques radicals. C) La seva manca d'habilitat artística. D) El seu enfocament en la cultura indígena.
A) Diego Rivera B) José Clemente Orozco C) David Alfaro Siqueiros D) Rufino Tamayo
A) L'Home a la Encrucallada B) La Terra Alliberada C) Els murals de la indústria de Detroit D) La Creació
A) Un símbol de la independència mexicana. B) Un conquistador espanyol amb característiques 'divines'. C) El sol que s'aixeca sobre Mèxic. D) Una representació abstracta de la pau.
A) Els murals de la indústria de Detroit B) Amèrica Tropical: Oprimida i Destruïda pels Imperialismes C) L'home al cruïlla D) La història de Mèxic
A) Guatemala B) Nicaràgua C) Equador D) Brasil
A) Oswaldo Guayasamín B) Cándido Portinari C) Fernando Botero D) Carlos Mérida
A) Frida Kahlo B) Elena Huerta Muzquiz C) Maria Izquierdo D) Aurora Reyes Flores
A) Maria Izquierdo B) Aurora Reyes Flores C) Frida Kahlo D) Elena Huerta Muzquiz
A) "Progressos a la Ciutat de Mèxic" B) "La lluita per la independència" C) "Independència i modernitat" D) "Atentado a Las Maestras Rurales"
A) Vint B) Tres C) Deu D) Cinc
A) Marion Greenwood B) Siqueiros C) Rina Lazo D) Fanny Rabel
A) Deu anys B) Cinc anys C) Quindret anys D) Vint anys
A) Guatemala B) Mèxic C) Estats Units D) Espanya
A) Mercat Abelardo L. Rodríguez B) Palau Nacional C) Palau de les Belles Arts D) Capella de Chapingo
A) Rina Lazo B) Marion Greenwood C) Fanny Rabel D) Diego Rivera
A) Terra Fecund B) Història de Mèxic C) La Trinitat Revolucionària D) Catarsi
A) Rivera B) Renau C) Greenwood D) Orozco
A) Mercat Abelardo L. Rodríguez B) Capella de Chapingo C) Escola Preparatòria Nacional D) Palau de les Belles Arts |