Bessie Smith gravant les primeres cançons de blues
  • 1. Quan va gravar Bessie Smith les seves primeres cançons de blues?
A) 1948
B) 1935
C) 1910
D) 1923
  • 2. Amb quin segell discogràfic va signar Bessie Smith per al seu primer enregistrament?
A) Atlantic Records
B) Motown Records
C) RCA Records
D) Columbia Records
  • 3. Qui acompanyà Bessie Smith al piano durant les seves primeres gravacions?
A) Clarence Williams
B) Duke Ellington
C) Scott Joplin
D) Fats Waller
  • 4. Quina va ser la causa de la mort de Bessie Smith als 43 anys?
A) Pneumònia
B) Sobredosi de drogues
C) Ataque cardíac
D) Accident de cotxe
  • 5. La veu potent i l'expressivitat de Bessie Smith la van fer conèixer com la __________ del Blues.
A) Reina
B) Emperadriu
C) Duquessa
D) Princesa
  • 6. En quina ciutat va néixer Bessie Smith?
A) Atlanta, Geòrgia
B) Chattanooga, Tennessee
C) Nova Orleans, Louisiana
D) Memphis, Tennessee
  • 7. Com es deia el mentor i mànager de Bessie Smith que va ajudar a definir la seva carrera?
A) Lead Belly
B) Clarence Williams
C) W.C. Handy
D) Ma Rainey
  • 8. Les gravacions de Bessie Smith sovint tractaven temes com l'amor, la desil·lusió i...?
A) Felicitat
B) Riquesa
C) Pobresa
D) Fama
  • 9. Com se coneixia sovint el sobrenom de Bessie Smith?
A) Reina del Soul
B) Emperadriu del Blues
C) Princesa del Jazz
D) Dúquessa del R&B
Prova creada amb That Quiz — on es fan proves de matemàtiques i altres matèries.