A) El procés mitjançant el qual els nutrients arriben a les nostres cèl.lules B) Menjar C) Córrer D) Ingerir aliments
A) Fals B) Cert
A) Fals B) Cert
A) Cert B) Fals
A) C B) E C) A
A) Fals B) Cert
A) Sí, és una informació obligatòria B) A vegades, depenent del producte
A) En funció del pes del producte B) Per cada 100gr C) Per cada 100ml D) Per cada 100gr o 100ml de producte
A) La matèria B) L'energia C) La matèria i l'energia
A) Fals B) Cert
A) Fals B) Cert
A) Són imprescindibles i s'han d'ingerir amb la dieta ja que formen part d'alguns enzims B) Aporten energia a les cèl.lules C) Són la reserva principal d'energia
A) No és un problema B) L'escarbat C) L'escorbut
A) Problemes en la síntesi d'hormones sexuals B) Pot provocar ceguera nocturna entre d'altres C) Tremolors
A) Vegetals de fulla verda B) Productes de pastisseria C) Productes carnis
A) És la mateixa per a tots els orgamismes d'una espècie B) És la quantitat de calories màximes que pot ingerir una persona sense engreixar C) és la quantitat mínima d'energia necessària per viure
A) Existeix una fòrmula diferent per cada sexe en el que es tenen en consideració les variables: edat, pes i alçada B) Cal conèixer l'activitat físca de la persona C) Es calcula amb una fòrmula en la que només es té en consideració el sexe.
A) Cal fer àpats amb moltes calories B) Concentrar els menjars en dos àpats C) Menjar preferiblement 5 cops al dia
A) Ha contenir molta proteina animal B) Ha de tenir en compte, només, la taxa de metabolisme basal C) Variada, que aporti l'energia i nutrients necessaris
A) Fals B) Cert
A) La nutrició o alimentació consisteix en incorporar nutrients B) La nutrició o alimentació consisteix en incorporar aliments C) La nutrició consisteix en la incorporació de nutrients per part de les nostres cèl·lules i en canvi l'alimentació consisteix en la incorporació d'aliments per part del nostre cos D) La nutrició consisteix en la incorporació de nutrients per part del nostre cos i en canvi l'alimentació consisteix en la incorporació d'aliments per part de les nostres cèl·lules
A) Obtenir energia B) Obtenir molècules per poder créixer C) Les dues anteriors
A) Per què sinó hi són a la nostra dieta agafem malalties B) Per que aporten molta energia C) Pel seu alt valor nutricional D) Per què així no cal que siguin sintetitzades pel nostre cos
A) Lípids B) Proteïnes C) Hidrats de carboni
A) La carn vermella B) Peix, carn blanca, llegums i fruits secs C) Embotits |