A) Ignorar els sentiments dels altres. B) Compreendre i compartir els sentiments dels altres. C) Jugar els sentiments dels altres. D) Desatendre els sentiments dels altres.
A) Provoca ressentiment i animadversió. B) Fomenta un sentiment de comunitat i connexió. C) Pot augmentar l'aïllament. D) Fomenta comportaments egoistes.
A) Realitzar actes de bondat sense esperar res a canvi. B) Esperar una contrapartida immediata. C) Ignorar les necessitats dels altres. D) Exigir la devolució de l'ajuda prestada.
A) Generant divisió dins de la comunitat. B) Fomentant el conflicte i la negativitat. C) Promovent l'egoisme. D) Creant un efecte d'ona de positivitat.
A) Fomenta l'egoisme. B) Promou l'empatia i la compassió. C) Pot provocar aïllament. D) Pot generar ressentiment.
A) Ignorar les senyals emocionals. B) Imposar la 'resposta' emocional considerada correcta. C) Invalidar les emocions i ignorar les preocupacions. D) Proporcionar un espai per escoltar i validar els sentiments.
A) Promoure una visió del món limitada. B) Estancar el desenvolupament personal. C) Desenvolupar noves habilitats i perspectives. D) Obstaculitzar la millora personal.
A) Aïllar-se de les persones que necessiten ajuda. B) Col·laborar per donar suport a persones que ho necessiten. C) Ignorar a les persones que busquen ajuda. D) Jugar a jutjar a les persones que ofereixen ajuda. |