A) Separació de la natura B) Culte de la natura C) Domini sobre els animals D) La gestió de la creació
A) Levític B) Gènesi C) Revelació D) Salms
A) Administració de la creació B) Biocentrisme C) Ecologisme D) Antropocentrisme
A) Acaparament de recursos B) Pràctiques sostenibles C) Consum excessiu D) Gratificació immediata
A) Corrupció política B) Contaminació per Internet C) canvi climàtic D) deixalles espacials
A) Gestió i responsabilitat ambiental B) Ignorant els límits ecològics C) Només promovent l'avanç tecnològic D) Adoració de la natura
A) Ús de fonts no renovables B) Promoure l'eficiència energètica C) Negant la ciència climàtica D) Ignorant el consum d'energia
A) Com a recursos prescindibles B) Com a irrellevant C) Com a part de l'ordre creatiu de Déu D) Com a construcció humana
A) La natura només és un recurs B) La interconnexió de tota la creació C) Els humans estan per sobre de la natura D) L'espiritualitat està separada de la natura |