A) Indiferència. B) Desesperança. C) Aïllament. D) Major empatia pels altres.
A) Poder. B) Riquesa. C) Redempció. D) Indulgència.
A) Proporciona comoditat i força. B) Elimina tot el dolor. C) Només se centra en les sol·licituds. D) És innecessari.
A) Baptisme. B) Eucaristia. C) Unció dels malalts. D) Confirmació.
A) No serveix per a res. B) Sempre és un càstig. C) S'ha d'evitar a tota costa. D) Pot portar creixement espiritual.
A) És un signe de debilitat. B) No té cap significat. C) Hauria d'estar amagat. D) Es pot unir amb el sofriment de Crist.
A) Un rebuig de la fe. B) Una relació més profunda amb Déu. C) Una major atenció als béns mundans. D) Una vida sense reptes.
A) Centrat únicament en l'alegria. B) L'evitació del patiment. C) Una celebració de l'èxit terrenal. D) El patiment, la mort i la resurrecció de Crist.
A) Els humans no haurien de patir. B) El sofriment forma part de l'existència humana. C) El sofriment és l'única realitat. D) El patiment és antinatural. |