Bessie Smith gravant les primeres cançons de blues
- 1. Quan va gravar Bessie Smith les seves primeres cançons de blues?
A) 1910 B) 1923 C) 1935 D) 1948
- 2. Amb quin segell discogràfic va signar Bessie Smith per al seu primer enregistrament?
A) Columbia Records B) Atlantic Records C) RCA Records D) Motown Records
- 3. Qui acompanyà Bessie Smith al piano durant les seves primeres gravacions?
A) Scott Joplin B) Duke Ellington C) Fats Waller D) Clarence Williams
- 4. Quina va ser la causa de la mort de Bessie Smith als 43 anys?
A) Sobredosi de drogues B) Ataque cardíac C) Pneumònia D) Accident de cotxe
- 5. La veu potent i l'expressivitat de Bessie Smith la van fer conèixer com la __________ del Blues.
A) Princesa B) Reina C) Emperadriu D) Duquessa
- 6. En quina ciutat va néixer Bessie Smith?
A) Memphis, Tennessee B) Atlanta, Geòrgia C) Nova Orleans, Louisiana D) Chattanooga, Tennessee
- 7. Com es deia el mentor i mànager de Bessie Smith que va ajudar a definir la seva carrera?
A) Ma Rainey B) Clarence Williams C) Lead Belly D) W.C. Handy
- 8. Les gravacions de Bessie Smith sovint tractaven temes com l'amor, la desil·lusió i...?
A) Riquesa B) Fama C) Pobresa D) Felicitat
- 9. Com se coneixia sovint el sobrenom de Bessie Smith?
A) Princesa del Jazz B) Emperadriu del Blues C) Reina del Soul D) Dúquessa del R&B
|