A) Córrer B) Ingerir aliments C) El procés mitjançant el qual els nutrients arriben a les nostres cèl.lules D) Menjar
A) Fals B) Cert
A) Cert B) Fals
A) Cert B) Fals
A) C B) A C) E
A) Fals B) Cert
A) A vegades, depenent del producte B) Sí, és una informació obligatòria
A) Per cada 100gr o 100ml de producte B) En funció del pes del producte C) Per cada 100gr D) Per cada 100ml
A) L'energia B) La matèria i l'energia C) La matèria
A) Cert B) Fals
A) Fals B) Cert
A) Aporten energia a les cèl.lules B) Són la reserva principal d'energia C) Són imprescindibles i s'han d'ingerir amb la dieta ja que formen part d'alguns enzims
A) L'escarbat B) L'escorbut C) No és un problema
A) Pot provocar ceguera nocturna entre d'altres B) Problemes en la síntesi d'hormones sexuals C) Tremolors
A) Productes de pastisseria B) Productes carnis C) Vegetals de fulla verda
A) És la quantitat de calories màximes que pot ingerir una persona sense engreixar B) és la quantitat mínima d'energia necessària per viure C) És la mateixa per a tots els orgamismes d'una espècie
A) Existeix una fòrmula diferent per cada sexe en el que es tenen en consideració les variables: edat, pes i alçada B) Es calcula amb una fòrmula en la que només es té en consideració el sexe. C) Cal conèixer l'activitat físca de la persona
A) Concentrar els menjars en dos àpats B) Menjar preferiblement 5 cops al dia C) Cal fer àpats amb moltes calories
A) Variada, que aporti l'energia i nutrients necessaris B) Ha contenir molta proteina animal C) Ha de tenir en compte, només, la taxa de metabolisme basal
A) Fals B) Cert
A) La nutrició o alimentació consisteix en incorporar aliments B) La nutrició consisteix en la incorporació de nutrients per part de les nostres cèl·lules i en canvi l'alimentació consisteix en la incorporació d'aliments per part del nostre cos C) La nutrició consisteix en la incorporació de nutrients per part del nostre cos i en canvi l'alimentació consisteix en la incorporació d'aliments per part de les nostres cèl·lules D) La nutrició o alimentació consisteix en incorporar nutrients
A) Obtenir molècules per poder créixer B) Les dues anteriors C) Obtenir energia
A) Per què així no cal que siguin sintetitzades pel nostre cos B) Pel seu alt valor nutricional C) Per què sinó hi són a la nostra dieta agafem malalties D) Per que aporten molta energia
A) Hidrats de carboni B) Lípids C) Proteïnes
A) Embotits B) La carn vermella C) Peix, carn blanca, llegums i fruits secs |