A) Compreendre i compartir els sentiments dels altres. B) Ignorar els sentiments dels altres. C) Desatendre els sentiments dels altres. D) Jugar els sentiments dels altres.
A) Pot augmentar l'aïllament. B) Fomenta comportaments egoistes. C) Provoca ressentiment i animadversió. D) Fomenta un sentiment de comunitat i connexió.
A) Esperar una contrapartida immediata. B) Ignorar les necessitats dels altres. C) Exigir la devolució de l'ajuda prestada. D) Realitzar actes de bondat sense esperar res a canvi.
A) Promovent l'egoisme. B) Generant divisió dins de la comunitat. C) Creant un efecte d'ona de positivitat. D) Fomentant el conflicte i la negativitat.
A) Promou l'empatia i la compassió. B) Pot provocar aïllament. C) Pot generar ressentiment. D) Fomenta l'egoisme.
A) Imposar la 'resposta' emocional considerada correcta. B) Ignorar les senyals emocionals. C) Invalidar les emocions i ignorar les preocupacions. D) Proporcionar un espai per escoltar i validar els sentiments.
A) Obstaculitzar la millora personal. B) Estancar el desenvolupament personal. C) Desenvolupar noves habilitats i perspectives. D) Promoure una visió del món limitada.
A) Ignorar a les persones que busquen ajuda. B) Aïllar-se de les persones que necessiten ajuda. C) Jugar a jutjar a les persones que ofereixen ajuda. D) Col·laborar per donar suport a persones que ho necessiten. |