A) El debat filosòfic sobre l'existència del mal en relació a un Déu totpoderós, tot bo. B) Una doctrina teològica que justifica el patiment. C) La creença que el mal és una il·lusió. D) La idea que el mal es pot eradicar completament.
A) Agustí B) Epicur C) Kant D) Aquino
A) Determinisme diví. B) Relativisme moral. C) Dualisme. D) Defensa del lliure albir.
A) Déu no està completament implicat en el món. B) Déu és l'única causa de tots els esdeveniments. C) Déu no ho controla tot i està afectat pel món. D) El mal és només una percepció.
A) El problema del dolor B) Les Cròniques de Nàrnia C) Les cartes Screwtape D) Simple cristianisme
A) El mal social B) Mal moral C) El mal institucional D) El mal natural
A) L'Èxode. B) Creació al Gènesi. C) La història de Job. D) La paràbola del bon samarità.
A) Friedrich Nietzsche B) René Descartes C) Martí Luter D) John Hick |