A) Indiferència. B) Major empatia pels altres. C) Desesperança. D) Aïllament.
A) Poder. B) Riquesa. C) Indulgència. D) Redempció.
A) Elimina tot el dolor. B) Només se centra en les sol·licituds. C) És innecessari. D) Proporciona comoditat i força.
A) Unció dels malalts. B) Baptisme. C) Confirmació. D) Eucaristia.
A) S'ha d'evitar a tota costa. B) Pot portar creixement espiritual. C) Sempre és un càstig. D) No serveix per a res.
A) És un signe de debilitat. B) No té cap significat. C) Es pot unir amb el sofriment de Crist. D) Hauria d'estar amagat.
A) Una major atenció als béns mundans. B) Un rebuig de la fe. C) Una vida sense reptes. D) Una relació més profunda amb Déu.
A) Centrat únicament en l'alegria. B) El patiment, la mort i la resurrecció de Crist. C) L'evitació del patiment. D) Una celebració de l'èxit terrenal.
A) El sofriment forma part de l'existència humana. B) El sofriment és l'única realitat. C) Els humans no haurien de patir. D) El patiment és antinatural. |