A) Córrer B) El procés mitjançant el qual els nutrients arriben a les nostres cèl.lules C) Menjar D) Ingerir aliments
A) Cert B) Fals
A) Fals B) Cert
A) Fals B) Cert
A) A B) C C) E
A) Cert B) Fals
A) A vegades, depenent del producte B) Sí, és una informació obligatòria
A) Per cada 100gr o 100ml de producte B) Per cada 100gr C) Per cada 100ml D) En funció del pes del producte
A) L'energia B) La matèria i l'energia C) La matèria
A) Fals B) Cert
A) Fals B) Cert
A) Són la reserva principal d'energia B) Aporten energia a les cèl.lules C) Són imprescindibles i s'han d'ingerir amb la dieta ja que formen part d'alguns enzims
A) L'escorbut B) L'escarbat C) No és un problema
A) Tremolors B) Pot provocar ceguera nocturna entre d'altres C) Problemes en la síntesi d'hormones sexuals
A) Productes carnis B) Productes de pastisseria C) Vegetals de fulla verda
A) És la quantitat de calories màximes que pot ingerir una persona sense engreixar B) és la quantitat mínima d'energia necessària per viure C) És la mateixa per a tots els orgamismes d'una espècie
A) Existeix una fòrmula diferent per cada sexe en el que es tenen en consideració les variables: edat, pes i alçada B) Es calcula amb una fòrmula en la que només es té en consideració el sexe. C) Cal conèixer l'activitat físca de la persona
A) Cal fer àpats amb moltes calories B) Concentrar els menjars en dos àpats C) Menjar preferiblement 5 cops al dia
A) Ha contenir molta proteina animal B) Variada, que aporti l'energia i nutrients necessaris C) Ha de tenir en compte, només, la taxa de metabolisme basal
A) Cert B) Fals
A) La nutrició o alimentació consisteix en incorporar aliments B) La nutrició consisteix en la incorporació de nutrients per part de les nostres cèl·lules i en canvi l'alimentació consisteix en la incorporació d'aliments per part del nostre cos C) La nutrició consisteix en la incorporació de nutrients per part del nostre cos i en canvi l'alimentació consisteix en la incorporació d'aliments per part de les nostres cèl·lules D) La nutrició o alimentació consisteix en incorporar nutrients
A) Les dues anteriors B) Obtenir energia C) Obtenir molècules per poder créixer
A) Per que aporten molta energia B) Pel seu alt valor nutricional C) Per què així no cal que siguin sintetitzades pel nostre cos D) Per què sinó hi són a la nostra dieta agafem malalties
A) Hidrats de carboni B) Lípids C) Proteïnes
A) Peix, carn blanca, llegums i fruits secs B) Embotits C) La carn vermella |