A) persona molt alta i prima. B) que es reproduix mitjançant ous. C) que busca fer mal a través de les paraules. D) completament amerat, xopat (mullat, banyat).
A) que busca fer mal a través de les paraules. B) persona que freqüenta molt les esglésies. C) que es reproduix mitjançant ous. D) persona que obra sense reflexió, persona eixelebrada.
A) persona inquieta que vol intervindre en tot. B) persona que obra sense reflexió, persona eixelebrada. C) que mostra tristesa. D) persona que atrapa les mentides que diuen els altres.
A) persona que freqüenta molt les esglésies. B) persona que trafega amb gots. C) persona inquieta que vol intervindre en tot. D) persona no molt alta, que al amidar-la amb el fil medix pocs pams.
A) empleat d'un despatx que fa faenes de poca importància. B) persona que trafega amb gots. C) persona que pega mossos als altars de les esgléssies. D) persona que freqüenta molt les esglésies.
A) empleat d'un despatx que fa faenes de poca importància. B) persona que pixa en els tinters. C) que ha nascut a Conca. D) persona que obra sense reflexió, persona eixelebrada.
A) persona no molt alta, que al amidar-la amb el fil medix pocs pams. B) persona que busca fil. C) dit de la persona apàtica, lenta a l'hora d'actuar. D) persona que atrapa les mentides que diuen els altres.
A) completament amerat, xopat (mullat, banyat). B) solter d'una certa edat. C) que busca fer mal a través de les paraules. D) que mostra tristesa.
A) que es reproduix mitjançant ous. B) gent baixa, menyspreable. C) persona que obra sense reflexió, persona eixelebrada. D) que hi ha molta quantitat de gent.
A) persona que freqüenta molt les esglésies. B) persona inquieta que vol intervindre en tot. C) que ha nascut a Conca. D) solter d'una certa edat.
A) solter d'una certa edat. B) dit de la persona que té bon caràcter, és simpàtica. C) dit de la persona que és més covard. D) dit de la persona que té por.
A) que utilitza un vestit de plomes. B) valent. C) covard. D) persona que té una granja de gallines o pollastres. |