A) que es reproduix mitjançant ous. B) persona molt alta i prima. C) que busca fer mal a través de les paraules. D) completament amerat, xopat (mullat, banyat).
A) que busca fer mal a través de les paraules. B) persona que freqüenta molt les esglésies. C) que es reproduix mitjançant ous. D) persona que obra sense reflexió, persona eixelebrada.
A) persona que obra sense reflexió, persona eixelebrada. B) que mostra tristesa. C) persona que atrapa les mentides que diuen els altres. D) persona inquieta que vol intervindre en tot.
A) persona inquieta que vol intervindre en tot. B) persona que freqüenta molt les esglésies. C) persona no molt alta, que al amidar-la amb el fil medix pocs pams. D) persona que trafega amb gots.
A) persona que freqüenta molt les esglésies. B) persona que pega mossos als altars de les esgléssies. C) empleat d'un despatx que fa faenes de poca importància. D) persona que trafega amb gots.
A) empleat d'un despatx que fa faenes de poca importància. B) que ha nascut a Conca. C) persona que obra sense reflexió, persona eixelebrada. D) persona que pixa en els tinters.
A) persona que atrapa les mentides que diuen els altres. B) persona no molt alta, que al amidar-la amb el fil medix pocs pams. C) persona que busca fil. D) dit de la persona apàtica, lenta a l'hora d'actuar.
A) que busca fer mal a través de les paraules. B) completament amerat, xopat (mullat, banyat). C) que mostra tristesa. D) solter d'una certa edat.
A) persona que obra sense reflexió, persona eixelebrada. B) gent baixa, menyspreable. C) que hi ha molta quantitat de gent. D) que es reproduix mitjançant ous.
A) persona inquieta que vol intervindre en tot. B) persona que freqüenta molt les esglésies. C) que ha nascut a Conca. D) solter d'una certa edat.
A) dit de la persona que és més covard. B) dit de la persona que té por. C) dit de la persona que té bon caràcter, és simpàtica. D) solter d'una certa edat.
A) valent. B) persona que té una granja de gallines o pollastres. C) covard. D) que utilitza un vestit de plomes. |