A) Per mesurar amb precisió B) Per escalfar sòlids C) Per filtrar solucions D) Per barrejar líquids de forma segura
A) Bec Bunsen B) Matràs Erlenmeyer C) Probeta D) Vas de precipitats
A) Abans d’entrar al laboratori B) Només si treballes amb productes químics C) Durant la pràctica D) Només si el professor ho diu
A) Anar a buscar el material sense llegir res B) Llegir les instruccions i entendre què s’ha de fer C) Menjar una mica per tenir energia D) Obrir tots els pots per veure què hi ha
A) Guardar el material sense netejar-lo B) Deixar-ho tot com està C) Sortir corrents del laboratori D) Netejar i desar el material segons les instruccions del professor
A) Perquè no hi ha temps B) Perquè pot ser perillós si es contamina amb substàncies químiques C) Perquè no és educat D) Perquè embruta la taula
A) Probeta graduada B) Erlenmeyer C) Vas de precipitats D) Morter
A) Matràs aforat B) Vidre de rellotge C) Probeta D) Vas de precipitats
A) Tallar-los B) Portar-los sota la bata C) Lligar-se’ls amb un monyo D) Tapar-los amb una gorra
A) No, mai B) Sí, si el professor ho diu C) Sí, si és de laboratori escolar D) Sí, si és incolor
A) Només si es refreda amb aigua B) Sí, si és transparent C) Sí, si ja fa estona que s’ha escalfat D) No, mai
A) Amb paper d’alumini B) Directament a la balança C) Amb vidres de rellotge o un altre recipient D) Amb el tap del pot
A) Si el laboratori és petit B) Durant tota l’estada al laboratori C) A la primera hora D) Només si hi ha professor
A) Només si es demana B) Només al final de la pràctica C) Un cop per setmana D) Durant tota la pràctica
A) Sí, si són líquids B) Sí, si no estan calents C) No, cal consultar al professor D) Sí, si no fan olor |