A) Menjar B) Córrer C) Ingerir aliments D) El procés mitjançant el qual els nutrients arriben a les nostres cèl.lules
A) Cert B) Fals
A) Fals B) Cert
A) Cert B) Fals
A) C B) E C) A
A) Cert B) Fals
A) Sí, és una informació obligatòria B) A vegades, depenent del producte
A) En funció del pes del producte B) Per cada 100ml C) Per cada 100gr D) Per cada 100gr o 100ml de producte
A) L'energia B) La matèria C) La matèria i l'energia
A) Fals B) Cert
A) Fals B) Cert
A) Són imprescindibles i s'han d'ingerir amb la dieta ja que formen part d'alguns enzims B) Aporten energia a les cèl.lules C) Són la reserva principal d'energia
A) L'escarbat B) L'escorbut C) No és un problema
A) Tremolors B) Pot provocar ceguera nocturna entre d'altres C) Problemes en la síntesi d'hormones sexuals
A) Productes carnis B) Vegetals de fulla verda C) Productes de pastisseria
A) És la quantitat de calories màximes que pot ingerir una persona sense engreixar B) és la quantitat mínima d'energia necessària per viure C) És la mateixa per a tots els orgamismes d'una espècie
A) Es calcula amb una fòrmula en la que només es té en consideració el sexe. B) Cal conèixer l'activitat físca de la persona C) Existeix una fòrmula diferent per cada sexe en el que es tenen en consideració les variables: edat, pes i alçada
A) Menjar preferiblement 5 cops al dia B) Cal fer àpats amb moltes calories C) Concentrar els menjars en dos àpats
A) Ha de tenir en compte, només, la taxa de metabolisme basal B) Ha contenir molta proteina animal C) Variada, que aporti l'energia i nutrients necessaris
A) Fals B) Cert
A) La nutrició o alimentació consisteix en incorporar nutrients B) La nutrició consisteix en la incorporació de nutrients per part del nostre cos i en canvi l'alimentació consisteix en la incorporació d'aliments per part de les nostres cèl·lules C) La nutrició o alimentació consisteix en incorporar aliments D) La nutrició consisteix en la incorporació de nutrients per part de les nostres cèl·lules i en canvi l'alimentació consisteix en la incorporació d'aliments per part del nostre cos
A) Obtenir molècules per poder créixer B) Obtenir energia C) Les dues anteriors
A) Per què així no cal que siguin sintetitzades pel nostre cos B) Pel seu alt valor nutricional C) Per que aporten molta energia D) Per què sinó hi són a la nostra dieta agafem malalties
A) Lípids B) Proteïnes C) Hidrats de carboni
A) La carn vermella B) Embotits C) Peix, carn blanca, llegums i fruits secs |