A) No se/No conteste B) Vivaldi espanyol. C) Mozart espanyol D) Haydn espanol. E) Beethoven espanyol.
A) alegria infinita. B) No se/No conteste C) tristor i pena. D) repòs total. E) repòs momentani.
A) repòs momentani de la música. B) repòs total de la música. C) No se/No conteste D) alegria mometania de la música. E) alegria total perque la música acaba.
A) presentar un tema musical que més tard torna a apareixer modificat. B) No se/No conteste C) repetir un tema cada vegada més fort. D) presentar un tema musical que més tard torna a apareixer igual. E) repetir un tema cada vegada més piano.
A) en la tercera línia del pentagrama. B) en el quart espai del pentagrama. C) en el tercer espai del pnetagrama. D) No se/No conteste E) en la quata línia del pentagrama.
A) la seva qualitat. B) la seva intensitat. C) la seva altura. D) No se/No conteste E) la seva importància.
A) soprano, mezzosoprano i contralt B) contralt, tenor i soprano. C) contralt, mezzosoprano i soprano. D) No se/No conteste E) soprano, contralt i tenor.
A) cada vegada menys ràpid. B) cada vegada més fort. C) cada vegada més ràpid. D) cada vegada menys fort. E) No se/No conteste
A) No se/No conteste B) cada vegada més fort. C) cada vegada més ràpid. D) cada vegada menys ràpid. E) cada vegada més piano.
A) cada vegada més lent. B) cada vegada més ràpid. C) cada vegada més fort. D) No se/No conteste E) cada vegada més piano.
A) cada vegada més lent. B) No se/No conteste C) cada vegada més fort. D) cada vegada més piano. E) cada vegada més ràpid.
A) rep el nom d'orquestra simfònica. B) rep el nom de novetto. C) No se/No conteste D) rep el nom d'orquestra de cambra. E) rep el nom de septet.
A) es diu coxera. B) dura mitja pulsació. C) corxera i dura 1/2 pulsació. D) corxera i dura una pulsació. E) No se/No conteste
A) es diu silenci i dura 1/2 pulsació. B) silenci de negra i dura una pulsació. C) silenci de corxera i dura 1/2 pulsació. D) No se/No conteste E) es diu silenci de semicorxera i dura 1/4 de pulsació.
A) dos signes de disminució del valor de les notes. B) dos signes de prolongació, per allargar el valor de les notes. C) No se/No conteste D) són dos signes de prolongitud. E) són dos signes d'expressió, per a que les frases musicals sonen millor.
A) canya doble B) canya simple C) vent-metall D) vent-fusta E) No se/No conteste
A) Romanticisme B) Renaicement C) Classicisme D) Barroco E) No se/No conteste |