A) Els diners. B) El temps. C) Els plaers. D) La salut. E) L'amor.
A) De guanyar més diners. B) De gastar-se tot el que havia guanyat. C) De sommiar per la nit. D) De treballar de sol a sol. E) De formar una família.
A) Quatre quilos de creïlles i dos de cebes. B) Temps per a formar una família. C) Unes quantes hores cada dia. D) Temps per a viatjar i conèixer gent. E) Tindre els fills grans.
A) Un xiquet. B) Un home tot afligit. C) Una dona mitjanament gran. D) Un jove que volia vendre temps. E) Un home que hi havia amassat una gran fortuna.
A) Temps per anar al repàs. B) Temps per anar al circ. C) Temps per a poder jugar amb els amics. D) Temps per a llegir més llibres de la Marató Lectora. E) Temps per anar al conservatori.
A) Sí, ja que era un bon negoci i podria traure un bon benefici. B) Sí, la que se li estava acabant el temps que tenia disponible per a vendre'l. C) No, va intentar convencer-lo per a que no venera el seu temps. D) Cap de les respostes propostes és correcta.
A) Perquè estava molt avorrit. B) Perquè totes comporten una obligació i, a més a més, no sabia fer res. C) Perquè havia renunciat a l'amor. D) Perquè no tenia l'hàbit d'aprendre. E) Perquè era insensible.
A) Per molts diners; el temps és un bé poc freqüent. B) Per uns céntims. C) Pel suficient per enriquir-se.Per uns quants euros. D) Per uns quants euros.
A) Quatre. B) Totes les vesprades. C) Tres. D) Dos. E) Cinc.
A) No ho indica al text. B) Al pati de l'escola del poble C) On sempre. D) Als afores del poble. E) Al centre del poble.
A) Amb els saltimbanquis. B) Amb l'actuació d'un parell de pallassos. C) Amb la desfilada de cavalls. D) Amb les exhibicions d'elefants. E) Amb la domadora de lleons.
A) Qe es va gitar molt tard perquè estava vegent la televisió. B) Qe va tornar al circ. C) Que la jove va anar a vore-lo. D) Que es va dormir com un tronc i al dia següent es va alçar molt tard. E) Que no va dormir pensant en ella.
A) Molt guapo i atractiu. B) Massa jove. C) Molt major. D) Molt antipàtic. E) Molt atrevit.
A) Perquè s'havia avorrit molt en aquesta vida. B) Perquè el temps (els anys) havia passat més ràpid a ell. C) Perquè, efectivament, era més major. D) Perquè havia venut un muntó d'anys. E) Perquè la jove estava enamorada d'un altre i no el mirava en bons ulls.
A) Demostrar-li que era tan jove com ella, mostrant-li el carnet d'identitat (DNI). B) Tornar a casa del venedor de temps. C) Comprar temps. D) Anar-se'n amb la cua entre les cames.
A) Sí, el suficient per a recuperar l'aspecte que deuria tindre per la seua edat. B) No. C) No queda clar al text el que va passar. D) Sí. E) Un poc, però no el suficient per a recuperar l'aspecte que deuria tindre per la seua edat.
A) De que la jove no era tan guapa com havia pensat fins ara. B) De que el venedor l'havia estafat. C) De que havia malvenut i malbaratat un temps preciós. D) De que, realment, no li agradava tant ni estava tan enamorat d'ella. E) De que podia ser feliç amb una altra jove.
A) de fets reals. B) futurista. C) històrica. D) fantàstica. E) de terror.
A) Ninguna de les respostes propostes és correcta. B) el circ on treballava la saltimbanqui. C) el circ on treballava el jove que havia venut el seu temps. D) el circ on treballava l'amic del jove que li va presentar a la saltimbanqui. E) el circ on treballaven els pallassos amics dels jove.
A) on l'home venia i comprava el temps. B) una caixera de Consum venent rellotges. C) Ninguna de les respostes propostes és correcta. D) una rellotgeria. E) la taquilla del circ.
A) Ninguna de les respostes propostes és correcta. B) la saltimbanqui de la que es va enamorar el jove que havia venut el seu temps. C) una amiga del jove que havia venut el seu temps. D) la dona del jove que havia venut el seu temps. E) la mare del jove que havia venut el seu temps.
A) la pàgina 1 del llibre. B) la portada del llibre. C) la portada, a la contraportada i a la pàgina 1 del llibre. D) la pàgina 100 del llibre. E) Ninguna de les respostes propostes és correcta. |