A) anglès. B) celta. C) íber. D) espanyol. E) nord-americà.
A) El 1 de gener. B) El 1 de novembre. C) Quan algú es moria. D) El 31 d'octubre. E) El 31 de desembre.
A) Principi de la primevera. B) Halloween. C) Final de l'estiu. D) Dia de les ànimes. E) Final de l'any.
A) A les portes de les seues antigues cases. B) Sobre les muntanyes. C) Als cementiris. D) A les platges.
A) Les bruixes i els esperits. B) Les muntanyes. C) Les platges al final de l'estiu. D) Les seues antigues cases. E) Les seues antigues novies o nuvis.
A) Als seus amics. B) El final de l'estiu. C) Un cos on habitar. D) La llum. E) Les muntanyes.
A) Amb els socorristes de les piscines que es quedaven sense treball a l'acabar-se l'estiu. B) Amb bruixes i dimonis. C) Amb els seus familiars. D) Amb els amics, a prendre unes pintes de cervesa. E) Amb bruixes i esperits.
A) No. B) Sí. C) Alguns sí, altres no.
A) Com els familiars. B) Com a esperits malignes. C) com les ànimes. D) Com a bruixes i esperits. E) Com a bruixes o dimonis.
A) El primer dia de novembre. B) El dia 31 d'octubre. C) El dia del final de l'estiu. D) El dia de Cap d'any. E) El 1 d'octubre.
A) Els íbers. B) Els celtes. C) Les ànimes dels morts. D) Els immigrants irlandesos. E) Cristobal Colón i els espanyols.
A) El 31 d'octubre. B) El 1 de novembre. C) Quan Colom va descobrir Amèrica, el 1492. D) Al segle XIX. E) En la dècada de 1950.
A) Les fogases. B) La de la Fira de Tots Sants de Cocentaina. C) La de la carabassa. D) La de la mona de Pasqua. E) La del Trick or Treat.
A) A les primeries de la dècada de 1950. B) Al segle XIX. C) des de que es donen classes d'anglès a les escoles. D) Quan Colom va descobrir Amèrica, el 1492. E) Fa pocs anys.
A) Amb teranyines artificials, esquelets de plàstic, jacks-o'-lanterns, ... B) Amb cartells fluorescents. C) Amb pastissos, coques i tartes D) Amb llums de colors. E) Amb caramels i monedes gegants de plàstic.
A) All Hallows Eve. B) Tick o treat. C) Souling. D) Calaverita. E) Ossos de Sant. |