A) bàrbar. B) ridícul per presumpció. C) el qui aprén algun ofici. D) que comet actes criminals. E) alumne d'infantil.
A) dit d'una persona menuda de nom Àngel. Diminutiu. B) el qui fa de cap d'una colla, etc. C) bàrbar. D) àvar, agarrat, mesquí. E) infant innocent.
A) que treballa en una barberia. B) que comet actes criminals. C) que treballa el barbre, que fa piles, escales ... de barbre. D) vehicle a motor de molta potència. E) bàrbar.
A) el qui fa de cap d'una colla, etc. B) el qui arreplega o compra draps vells. C) que té el cap ben gros. D) temporal marítim prop d'un cap de mar. E) àvar, agarrat, mesquí.
A) ridícul per presumpció. B) que parla dues llengües. C) home de poca formalitat. D) defecte físic que fa que una persona o animal tinga dues llengües a la boca. E) que treballa el barbre, que fa piles, escales ... de barbre.
A) el qui fa de cap d'una colla, etc. B) que opera mal el diferents factors d'una multiplicació. C) que comet actes criminals. D) home de poca formalitat. E) que sol tindre antulls (desig viu i passatger)
A) ridícul per presumpció. B) que arranca coses. C) àvar, agarrat, mesquí. D) que opera mal el diferents factors d'una multiplicació. E) el qui aprén algun ofici.
A) vehicle a motor de molta potència. B) home de poca formalitat. C) que parla molt i sense trellat. D) que comet actes criminals. E) que parla dues llengües.
A) el qui arreplega o compra draps vells. B) ridícul per presumpció. C) àvar, agarrat, mesquí. D) recipient per a posar el menjar i transportar-lo. E) el qui fa de cap d'una colla, etc.
A) el qui aprén algun ofici. B) el qui arreplega o compra draps vells. C) petardo, explosiu. D) poderós en la guerra. E) ridícul per presumpció.
A) que sol tindre antulls (desig viu i passatger) B) bàrbar. C) home de poca formalitat. D) que és natural d'Antella. E) que comet actes criminals.
A) dona de nom Bel·li que és molt potent. B) que arranca coses. C) poderós en la guerra. D) àvar, agarrat, mesquí. E) vehicle a motor de molta potència. |