A) el qui aprén algun ofici. B) que comet actes criminals. C) ridícul per presumpció. D) alumne d'infantil. E) bàrbar.
A) dit d'una persona menuda de nom Àngel. Diminutiu. B) infant innocent. C) àvar, agarrat, mesquí. D) bàrbar. E) el qui fa de cap d'una colla, etc.
A) que comet actes criminals. B) que treballa el barbre, que fa piles, escales ... de barbre. C) que treballa en una barberia. D) bàrbar. E) vehicle a motor de molta potència.
A) el qui fa de cap d'una colla, etc. B) àvar, agarrat, mesquí. C) temporal marítim prop d'un cap de mar. D) que té el cap ben gros. E) el qui arreplega o compra draps vells.
A) que treballa el barbre, que fa piles, escales ... de barbre. B) que parla dues llengües. C) home de poca formalitat. D) ridícul per presumpció. E) defecte físic que fa que una persona o animal tinga dues llengües a la boca.
A) que comet actes criminals. B) que sol tindre antulls (desig viu i passatger) C) el qui fa de cap d'una colla, etc. D) que opera mal el diferents factors d'una multiplicació. E) home de poca formalitat.
A) ridícul per presumpció. B) el qui aprén algun ofici. C) àvar, agarrat, mesquí. D) que opera mal el diferents factors d'una multiplicació. E) que arranca coses.
A) vehicle a motor de molta potència. B) que parla dues llengües. C) que parla molt i sense trellat. D) home de poca formalitat. E) que comet actes criminals.
A) el qui arreplega o compra draps vells. B) àvar, agarrat, mesquí. C) ridícul per presumpció. D) el qui fa de cap d'una colla, etc. E) recipient per a posar el menjar i transportar-lo.
A) el qui aprén algun ofici. B) poderós en la guerra. C) el qui arreplega o compra draps vells. D) petardo, explosiu. E) ridícul per presumpció.
A) home de poca formalitat. B) que sol tindre antulls (desig viu i passatger) C) que comet actes criminals. D) que és natural d'Antella. E) bàrbar.
A) poderós en la guerra. B) dona de nom Bel·li que és molt potent. C) que arranca coses. D) vehicle a motor de molta potència. E) àvar, agarrat, mesquí. |