A) depèn de coms'entengui B) fantàstica C) real
A) La mala cara que feia B) La gran badellera que mostrava dins la classe C) La exagerada tranquil.litat de na TIna D) la cara de son que feia
A) perquè tenia mal de panxa B) perquè havia passat molt mala nit mirant les estrelles C) perquè tenia molta gana
A) No. B) Sí, sobretot de matinada C) Sí per culpa de la panxa
A) eren científics B) eren astrònoms C) eren astròlegs
A) havien anat al centre hospitalari fins motl tart pel mal de panxa de na TIna B) havien anat a observar les estrelles C) havien estudiat el comportament dels avions a la nit
A) no, només els dies que no hi havia lluna B) sí, sempre que les condicions metereològiques ho permetien C) sí, sempre que els horaris de feina dels pares ho permetessin.
A) estranyat de veure que no responia correctament a la feina B) De totd'una estava molt sorprès C) enfadat pel mal cap de na TIna
A) Que els pares de na TIna permetessin que na TIna estàs desperta fins tan tart B) De que na TIna volgués seguir les dèries dels seus pares C) de que els pares de naTIna no li haguessin posat un nom com Estrella, Estel ... per nom
A) De la primera estrella que va contemplar la mare de na TIna B) De la primera astronauta dona,Valentina Tereshkova C) Del diminutiu de Valentina, una gran científica europea
A) Sí, però amb l'ajuda de més menjar B) Sí amb la condició que els pares de na Tina duguin meś menjar. C) No, ho troba massa sacrificat estar despert fins tan tart |